nya tränset

Inlägget publicerades: 2014-03-03 Klockan: 13:13:27
Efter lite strul så har jag äntligen fått hem mitt PS - träns.
Jag beställde ju först hem ett Pearl revolution men den var alldeles för liten.
Så jag skickade tillbaka det och beställde hem Youngster tränset istället.
Dem fanns i full, så den borde ju passa.
Hur som provade det igår och det satt bra på innersta hålet, tur nog.
Provade att rida med det idag, men märkte inte nån större skillnad just idag,
enda saken jag märkte var att hon inte var så besvärad i nacken när jag
satte på tränset i vanliga fall så flänger hon både åt höger och vänster men
nu stod hon still, men prövade även ett rakt bett idag så man vet ju inte om
det var det eller för tränset.

Idag på ridningen var hon i alla fall väldigt fin, hon har blivit väldigt fin senaste tiden.
Skritten och traven gick som en dröm efter en stund, när jag blev arg på mej
själv som lät henne falla in i traven så när jag bestämde mig för att hon inte fick
falla in mer så red jag på en 8 volt och hade henne väldigt fin i båda varven.
I galoppen funkar inget alls, hon är som en avlång banan. Men ska boka in
dressyr träning snart så man får ordning på det med :)

på bilden så sticker nosgrimman ut, för den var rätt så hård, har smörjt den
så den borde bli lite mer rörlig snart ;)

 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej! Kika gärna i på min blogg, jag gör gärna länkbyten:)
//Olivia

2014-03-03 @ 18:21:55
URL: http://bloggprinsessa.blogg.se/
Postat av: Maja

Snyggt!

2014-03-03 @ 23:46:38
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0