Söndag

Inlägget publicerades: 2014-06-22 Klockan: 20:35:06
Jag tänker inte skriva, ''nu ska jag ta tag i uppdateringen av bloggen för det verkar
ju ändå inte fungera.
Så nu skriver jag bara blogg inlägg utan att börja med den inledningen!

Lite snabb update om senaste månaden.

Jag och Bella var iväg på ännu en till hopptävling den 15/6, vi blev dock
uteslutna på 4;e hindret. Annars skötte hon sig super!
2 veckor efter skulle vi egentligen varit med på en till tävling men jag avanmälde
mig för jag kände att vi inte är redo. Jag har varit på tävlingar och blivit uteslutna
båda gångerna, så nu säger jag stop och börjar om. Känns skönt att släppa
på pressen, och bara hoppa för att det är kul! Hon började vägra när jag la
för mycket press på mig själv. Så nu lägger vi det åt sidan!

I övrigt så gick Bella omkull i måndags och skrapade upp båda frambenen.
Så hon har fått vila hela veckan och jag har fått plåstra om henne två gånger
om dagen eftersom bandagen inte hålls på plats. Hon har varit vääldigt duktig
och låtit mig pilla på såren .. typ.. Nej men man har fått hålla upp det benet för
att kunna tvätta det. Annars får man INTE röra. ;)
Idag var det väldigt fint och jag tog en skrittur ut. På tisdag- onsdag kan jag börja
köra på som vanligt igen. Så då blir det hårdträning, vi har hållt igång så bra den
här våren, så det ska vi inte ändra på! Hon är så pigg och glad tack vare att hon fått
en bra kondis.

Annars så har jag kanske fått jobb, vilket jag berättar mer om när jag vet helt säkert!
Men kan säga att det blir en väldigt stor förändring i såna fall ! vilket är super kul!
 

Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Vill tipsa dig om en bloggtävling där man kan vinna ett snyggt armband i äkta skinn och med ett guldbett på. Perfekt för hästtjejen! :) Det är sista chansen då tävlingen avslutas nu i veckan. Du hittar tävlingen på min blogg under "bloggtävlingar" om du vill vara med :)

2014-06-26 @ 16:31:53
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0