Bella har blivit en prickig korv

Inlägget publicerades: 2014-01-05 Klockan: 00:06:00
Sen Bella blev klippt så har hon fått JÄTTE mycket prickar.
Och då menar jag jätte mycket prickig. Hon är verkligen ursöt nu!
Är det trivselfläckar även fast det är sådär mycket?
Eller har hon typ blivit apelkastad? Fast dom ser ju inte ut sådär..
Jag tror det är trivselfläckar vilket är awesome för då trivs hon ju!! *blink*

Idag red vi ut efter 3 dagars tömkörning. Men jäkla ponny
som ska hålla på att vägra gå. Jag blir galen, och idag var jag inte
på det humöret. Jag får ju alltid fram henne, men det är inte så kul
att stå o bråka om det. Men jag antar att det är träning och att man
inte ska ge sig. Mycket beröm får hon i alla fall när hon går framåt igen!

Imorgon så ska jag försöka gå upp tidigt, jag ska iväg kl 13, och vill vara
duschad innan det. Hade tänkt att åka till stallet på morgonen så måste
vara hemma till halv 12. Så ja, drömmen vore ju att hinna med båda hästarna
på morgonen samt att mocka till 3st gå promenad med 1. Så ja drömmen
vore väl att vakna vid 5, vara klarvaken och inte kunna somna om och gå upp.
TÄNK, ja TÄNK om det bara kunde hända någon dag, det skulle ju vara drömmen!
Tyvärr så kommer jag ju vakna till klockan halv 9, sätta den på Snooze, och vakna
11. Japp så kommer det bli, så det kanske är lika bra att skita i det och bara vakna
vid 11. ;)

Man ser inte fläckarna så bra, men man får ett hum om hur många dem är..


Kommentarer
Postat av: Beatrice Rudberg

Hon har ju verkligen blivit hur söt som helst!

Svar: Ja hon har verkligen blivit mer ''ponny'' nu. Förut så var hon ju såå liten :PVi borde verkligen träffas någon dag och ta igen den missade tiden. Det är ju typ 1½ år sen vi sågs sist!! :)
Emma Nilsson

2014-01-05 @ 11:45:23
URL: http://coloursforlife.blogg.se/
Postat av: Beatrice Rudberg

Det vore verkligen kul:) Om du inte har tid att ta dig ända till Berga så kanske vi kan träffas i Stockholm?

Svar: ja men det skulle vara toppen! Så slipper vi båda åka så långt :D
Emma Nilsson

2014-01-06 @ 10:01:00
URL: http://coloursforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0