Uppdatering

Inlägget publicerades: 2013-10-24 Klockan: 23:09:04
Nej nu tycker jag det är dags att slänga in ett inlägg igen.
Kan uppdatera er lite snabbt om vad som hänt senaste månaden (?)
inte för att det är alls mycket faktiskt, snarare ingenting. Bella har vilat i en
vecka nu för att hon markerar på HB och vi ska in på klinik imorgon för att
kolla vad det kan vara. Hon känns dock annars pigg och glad, så vi får se
om det är något eller om vi bara missbedömt alltihopa. Skönt iallafall
att reda ut det innan man går vidare.

Vi har tid kl. 10.00 så vi åker från stallet vid 9. Jag längtar INTE efter detta då
ponnyn troligtvis kommer vara ett monster. Vid samma veva ger vi även botulismspruta,
kollar vargtanden om den trillat ut och ger hästinfluensa. Allt på en gång. Nu kör vi
bara. Skönt för Bella lite ändå att få allt överstökat på en gång. Jobbigt att behöva
utsätta henne för det två gånger. Jag håller i alla fall tummarna att hon sköter sig någorlunda!

Jag har lite ovisade bilder som jag lägger upp imorgon, så håll utkik, jag skriver även hur
det gick på kliniken senare på em kväll. Annat roligt har också hänt senaste veckan som jag
kan skriva om imorgon. För nu ska jag sova!

Litet smakprov..
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jättefin bild! Och vad fint du gjort det på bloggen! Haha, inte alls så att hon hoppar stort;)

2013-10-25 @ 16:44:50
URL: http://ebstli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0