Hoppträning

Inlägget publicerades: 2013-05-15 Klockan: 22:04:33
Idag blev det hoppning (igen..) nej men jag tränade lite på avståndsbedömning
och det jag fick ett litet hum om att kolla o räkna. Hoppade två räcken med 24m avstånd -
Ca 7-8 galoppsprång. Höjden låg på det ena på 45cm och andra 55cm.
Ville inte ha någon höjd på hindrena för det var inte det som var tanken,
utan att bara träna på avstånd. Hon var riktigt duktig i dag, men blev som vanligt
trött mot slutet. Men vi från träna vidare så hon kommer i topptrim, en gång så tog
hon nästan galoppfattning från skritt men jag var för efter och hann inte hjälpa
henne till 100 så då blev det inte så graciöst längre  ***tönt jag är***

På lördag är det i alla fall  tävling, tagga!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0