trött

Inlägget publicerades: 2013-03-04 Klockan: 17:20:22
Idag har jag jobbat hos mamma hela dagen, fy vad jobbigt det är
att springa upp och ner i trapphusena med flera hinkar vatten. ( städar i trapphus uppgångar..)
Efter det är man ju lagom trött och igår bokade vi in en privatlektion på ridskolans hästar.
Jag får verkligen inte till sidvärtsövningarna och blir bara frustrerad. Bella kan ju inte det
så jag vet ju inte om jag gör rätt eller fel! Så nu tog vi det på en häst som kunde!
Mycket bättre, nu ska jag föra vidare känslan över på B. Får hoppas på att det gett resultat. (:

Nu ska jag ner till B, mocka fixa, gosa. Kanske blir en lugn barbacka uteritt bara för att få röra på sig .
Hon lär ju ha litte träningsvärk från igår. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0