ponnymätning

Inlägget publicerades: 2013-03-06 Klockan: 19:47:00
Imorgon kommer D-day och Bella ska mätas inför
6-års mätningen. Lite nervös är jag såklart, men jag är säker
på att hon blir under 148, men vem vet hon kanske höjer ryggen
och blir liten storhäst??? det skulle inte förvåna mig om hon är nervös
och spänd och blir högre än vad hon borde bli..

På morgnen imorgon blir det iallafall lastträning, hon har ju helt plötsligt
-från ingenstans- blivit en pain in the as att lasta. Och jag kommer brodda
ur två brodd på varje hov, och ta bort dom två sista när vi kommer fram,
tror jag iallafall. Och då är det ju inte så kul om hon ska bråka!! ;)

Ska nog ha med hennes ''favvo'' godissten, man vet ju aldrig vad B tycker
om nya situationer.. bäst att va på säkra sidan och ha med ALLT.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0