Edit

Inlägget publicerades: 2013-03-17 Klockan: 23:20:01
Senaste veckan har varit riktigt tråkig, B verkar ha
fått en spänning i ryggen/ högerbak ben så hon går endast
promenader tills jag får ut en equterapeut som kan kolla igenom henne.
Ska bara hitta någon duktig so´m man kan lita på, får nämligen inte tag i
min ''vanliga'' E.t

EDIT; hade glömt att publicera inlägget i förrgår, så här kommer lite mer
uppdatering.
Bellas rygg verkar ha släppt, hon lyfter bakbenen helt normalt nu, så troligvis
så var det en liten sträktning från transporten förrförra torsdagen.
Men jag ska ändå få ta tag i en massör som kan kolla igenom henne bara som
rutin. Hursom så har jag ridit försiktigt barbacka dom senaste 3 dagarna.
Hon verkar hur glad (och galen) som helst = alltså är hon som vanligt.

Imorgon blir det att sätta igång henne lite slow. Och sen får vi se om det blir
någon träning kommande helg, annars tänkte jag åka till ridhuset och rida lite.

Vädret ute leverar iallafall, snön smälter, men herremingud vad sakta det går.
Känns som snön aldrig komma försvinna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0