ULLARED!!

Inlägget publicerades: 2013-07-04 Klockan: 20:50:23
 Nu har jag äntligen kommit till Ullared och gosat ner mig i sängen på deras nya
hotell. Vi kom vid ca 3-4 tiden och då drog jag och syrran direkt och shoppade (såklart!)
Idag var det bara ''köpa lite skit'' dag. Men ändå hamnade kvittot på hela 800kr och jag
var inne där i lite mindre än 3 timmar. HERREMINGUD, hur ska morgondagen gå och Lördagen?
GUSH!

Jag hittade i alla fall ett par byxor i Softshell (!) dom var så himla mjuka att det inte ens kändes
att man hade på sig ett par byxor. Är det ens möjligt?
Dessa kostade 429:- , sen så köpte jag annat icke hästrelaterat skräp såsom en locktång från Tony&Guy.
Butikspris runt 299-399 kr. På Ullared fanns den för ynka 149 kr. Som taget! Annars blev det ett mobilskal,
nagellack och annat smått o gott.

Ja juste jag glömde nämna att jag även köpte en horselyx i smaken respirator till Bella.Har en i original
men passade på att köpa en till. Det fanns endast 2st kvar av den smaken och nästan 5 lådor som var tomma.
Så jag knyckte åt mig en så den inte tar slut. Men jag slår vad om att den finns nya imorgon. Haha!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0