Hemma!

Inlägget publicerades: 2013-07-07 Klockan: 18:37:00
 
 
Nu är vi hemma igen! Eller ja egentligen kom vi hem igår kväll men
nu är den enda tiden jag kan sitta ner i 2 minuter och blogga lite..

Vi åkte hem en dag tidigare eftersom vi tyckte att det var onödigt att
sitta på hotellet från klockan 17 och bara vänta. Varuhuset stängde nämligen
vid 17 så då bestämde vi oss att vi tar den tiden och åker hem istället. 
Skönt det!

Jag kan ärligt säga att jag shoppa upp varenda liten krona jag hade!
På kortet har jag kanske kvar 30kr och i kontant hade jag kvar runt 10:an.
Hur tänkte jag då? Dessa pengar ska alltså räcka hela denna månad!
Tur nog köpte jag en ursnygg väska som jag ska till jobbet och där i får
jag väll ha matlåda och skippa köpmat/resturang som jag alltid äter på annars
när jag jobbar.

I alla fall så är mitt säng full med grejor nu! Vad ska jag ha allt till egentligen?!
Det är ju enormt mycket saker! Jag tänkte lägga upp bilder på alla hästsaker
och dom ''bästa köpen'' grejorna  på dem andra sakerna, om det nu finns något
intresse till
det?



Kommentarer
Postat av: Johanna

Japp, jag är intresserad även om jag redan sett en massa ;)

2013-07-07 @ 23:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0