1 år sedan ♥

Inlägget publicerades: 2013-01-20 Klockan: 12:05:03
För exakt 1 år sedan så lämnade vi bort Amadeus.
Med den hästen fick man uppleva massor av skratt,svett och
tårar. Han var alltid till lags och försökte alltid göra sitt bästa.

Han hade verkligen något speciellt och det är sjukt synd att vi
inte fick visa det för resten av Sverige. 
Hans charm låg i att när man väl vinner hans tillit så kan man
gå genom eld tillsammans.
Jag kan skriva ett mils långt inlägg, men jag vet exakt hur
mycket han betyder och jag behöver inte skriva ner det
för att minnas, det kommer alltid finnas inom mig.
He will always be in my heart.


Fyfan vad jag saknar dej, och det tär på mig varje dag att jag inte gjorde det rätta för dej för ett år sedan.

Jag hoppas vi ses igen min älskade vän

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag tror att du gjorde det rätta för ett år sen! Ta mod till dig och ring till Ingrid så får du veta :) Hon verkade ju trevlig så hon berättar säkert vad som hänt med honom. Förhoppningvis blev hon lika kär i honom som vi så hon har honom kvar :)

2013-01-20 @ 17:19:27
Postat av: Lisa

Riktigt fin polle i alla fall!

2013-01-22 @ 15:21:01
URL: http://rettstavat.blogg.se
Postat av: Amanda

Riktigt härliga bilder!

2013-01-22 @ 23:35:25
URL: http://jumpsister.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0