dressyrtävling..

Inlägget publicerades: 2013-04-15 Klockan: 21:53:29
Åh jag ligger efter i min ''tidsplan'' så himla mycket.
Det är nämligen så att jag hade tänkt o vara med på dressyrtävling på hrk
den 5 maj. Men eftersom det kom in en oväntad vila för Bella på nästan 2 veckor
så är jag rätt säker på att den planen kraschar. Även om det är 3 vecka kvar
Så hinner det inte bli många dressyrpass på banan för trimning innan.

Jag får se och jag försöker vara med. Tanken med denna tävling är bara att komma
ut på en sista klubbtävling innan Lokal eftersom det inte finns några klubbtävlingar på
sommarhalvåret som ligger nära. Anmälningstiden går i alla fall ut den 28 april och då
borde jag veta om jag hinner eller ej. Vill så gärna men vill inte stressa. Så vi får se!

Idag blev det i alla fall uteritt och så märkte jag att B tappat en sko, kunde ju inte
komma mer lägligt när hovis kommer imorgon ju! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom igen uppdatera din superbra blogg! Jag går in varje dag men du skriver nästan aldrig längre!

Kram från ett FAN :)

2013-05-07 @ 22:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0