updatering

Inlägget publicerades: 2012-09-05 Klockan: 08:26:41
Godmorgon allihopa! 
Den här morgonen börjar som dom andra morgonarna på den här veckan
feber och hur förkyld som helst!
Bella har stått nu i snart 2 veckor, eller ja i måndags avslutade vi vilan men eftersom
min sadel har torkat (?!?!) så kan jag inte rida!
Det är så varmt i sadelkammaren så sadeln har total torkat har smörjt den och ska
fortsätta göra det, men tyvärr tror jag att det var slutet för den sadeln historia! Är så
himla arg just nu så det finns inte! Nu hänger den i mitt sadelskåp som står i stallet
och där får den forsätta hänga, även alla mina salvor har börjat stelna, och fasta salvor har
börjat rinna! Skrikandes
Tänkte bjussa på bilder på mitt rum eftersom jag glömde sladden mellan mobil och dator hemma
så det får bli systemkamera bilder och den har man ju inte med sig överallt så då blir det bara några
bilder denna vecka

 

Här är mina tre viktigaste saker, plattång , dator och mobil!






Kommentarer
Postat av: Ida

Jätte söt häst!

2012-09-05 @ 13:55:06
URL: http://idaaugust.blogg.se
Postat av: Evelina Blomqvist

Hahah bra att ha det viktigaste samlat ;D

2012-09-05 @ 16:44:11
URL: http://epicevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0