Rubrik!

Inlägget publicerades: 2012-09-24 Klockan: 22:51:00
Till att börja med så hatar jag verkligen att skriva inledning till ett inlägg.
Så himla svårt att börja bra och inbjudande. Ibland flyter det på men inte idag!
Så ni får ursäkta mig att inlägget är väldigt rörigt och man inte fattar nånting!

Börjar med det sjukt roliga ordet , Idag ..
Idag har jag haft två fruktansvärda tråkiga lektioner, har inte kommit in
i hela skolan grejen vilket gör att jag undviker att göra något på lektionerna
vilket självfallet leder till ´stress och att man undviker att jobba på lektionerna
ännu mer. Jag tycker faktiskt om att jobba när jag vet vad jag ska göra, har ett
mål och när jag känner att jag är säker på vad jag gör. Ska verkligen försöka ändra
på det!

Efter skolan blev det mockning hos Bella och det såg ut som ett bombnedslag,
herregud vad har hästen gjort?! Gick igenom allt ordentligt och slängde allt som
såg ofräsch ut och la in 2 kärror med nytt spån. FÖRDELEN MED FRI TILLGÅNG
PÅ SPÅN! Skrattande

Sen red jag och en i stallet ut efter middagen,
dock blir det mörkt så himla snabbt just nu,
Men vi red ut ändå! - I mörker!
Inga problem för mig sålänge man inte möter på VILDSVIN. ;)
Tog en bit på flisbanan men vi insåg att underlaget var piss när det var blöt.
Så då blev det trav på Raksträckan. Vettefan vad Bella höll på med
men i form gick hon INTE. Hon travade snabbt som tusan för att hänga med den andra pållen.
Sötnöten! Sen blev  det lite galopp på tillbaka vägen, där blev det tvärtom,
den andra hästen kunde ju faktiskt gå i lugn och samlad galopp,
medans Bella skulle rejsa på som aldrig för. Den andra hästen hade dock bockparty
så Bella studsade runt för att inte vara för nära bakdelen. Lyckat! ;)

Ingen bild i detta inlägg heller tyvärr, ska försöka ta nya fräscha bilder så snart som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha! Jag skrattar när jag tänker mig hur Bella springer på för glatta livet för att hinna med den andra hästen :) Kul att du hade sällskap! :D

2012-09-25 @ 09:42:48
Postat av: Johanna

Du kan ju gissa vad jag har att säga om lektionerna dock... Men bra att du försöker ta tag i det! Fråga mig om du behöver hjälp med något och du måste fråga läraren om du missat något som du behöver ta igen. Om du inte vågar fråga henne/honom direkt kan du alltid skicka ett mail :)

2012-09-25 @ 09:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0