Update!

Inlägget publicerades: 2012-10-03 Klockan: 19:53:15
jag hinner verkligen inte uppdatera nu för tiden! Är verkligen pang,pang,pang
HELA dagen, man hinner ju inte sitta ner nånting. Är verkligen gå upp på
morgonen,äta frukost, göra iordning sig, gå på lektion, äta lunch, gå på fler lektioner,
mocka fixa hö,vatten, foder till Bella. Äta middag, rida Bella, kvällsfika, gymma/plugga.
Sen sängen. Jag går över 20000 steg varje dag vilket jag verkligen märker på mina fötter.
dom har haft hårdrocksdunk i flera dagar nu.
Idag tänkte jag även gymma - springa på bandet, men känner att mina fötter/ben inte klarar
så mycket mer så fick strunta i det. Även mitt högra knä har börjar reagera och vet inte vart
mitt knästöd är hemma heller. Får helt enkelt köpa nytt, måste ju kunde träna!! Gaaah!

Igår och iförr går red jag ut på Bella i mörket ,gick jätte bra men hon är ganska pigg ute nu för
tiden eller mer stressad men sen var det ju också KOLSVART ute så kan ju vara det!
Idag red jag dressyr, i början var hon loj och var inte så ''på''. Mitten av ridpassset gick faktiskt
jätte bra, men var 3 andra hästar i ridhuset så var ganska svårt att rida då inga regler existerade.
sen i slutet blev hon skit seg, döv för skänkeln såg nog ut som ett h*lvete då,
då jag fick kicka igång henne ordentligt. Och i galoppen i slutet hade vi rodeo,
hon bockade på exakt samma ställe varje gång.
Sötnöten! Hade tänkt att rida igenom dressyrpogramet men det gick ju inte
när det var fler i ridhuset. Imorgon blir det att rida igenom pogrammet ordentligt.
har bara 2-3 veckor på mig innan tävlingen.

Sen så som lektioner idag så var det trav för första gången,
Och fyfasena så många remmar att komma ihåg. Var ju verkligen MILJONER av dem.
Och allt skulle göras i en viss ordning och ena remmen skulle snurras hit och andra remmen
skulle snurras dit. Herre min gud! Vi fick iallafall kläm på det hela så då var det dags att köra.
Vi satt två i varje vagn, och innan vi började köra så hade jag en sån himla huvudvärk.
(stresshuvudvärk) men den gick bort när vi började köra och fyfan vad kul det var!
Och sträckan vi travade var ju ENORMT LÅNG.
Sjukt kul och taggar till nästa gång vi ska trava! :)

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag klagar på för mycket fritid och du på för lite... Kunde det inte vara lite mera rättvis fördelning? Men håller med dig om travet. Mycket att hålla koll på, men det var jätteroligt! Tänk om mina hästar hade haft den konditionen...

2012-10-03 @ 21:06:29
URL: http://ebstli.blogg.se
Postat av: Johanna

Shit, vad kul det låter med trav! :D

2012-10-03 @ 21:09:12
Postat av: Jennie

Håller med din syster, gud vad kul m trav! Avis!!:))

2012-10-04 @ 09:39:56
Postat av: Sanna Svedin

Jättefin blogg du har! Hur mår du idag? :) Kolla gärna in på min blogg där det pågår en veckans blogg tävling!

2012-10-07 @ 13:52:33
URL: http://gottagetdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0