tråkblogg

Inlägget publicerades: 2012-11-15 Klockan: 13:53:48
Världens tråkblogg utan bilder och sämst uppdatering!
Uppdateringen är så seeeeeg p.g.a att jag inte har några bilder
så det hänger ju ihop!!!!

Hursom så blir det uteritt på plutten idag, igår blev det dressyr och man märkte
att hon inte gått dressyr på ett tag = ringrostig. Men hon slappnade av efter
ett tag. Blev bara skritt + trav och sen tog jag en liten galopp utanför paddocken.
Efteråt blev hon lindad under natten, är jätte ???? éftersom hon blev svullen häromdagen.
Haha är kanske liiiite överdriven när jag lindat varje natt även om hon bara skrittats ut.
Men bättre att vara på den säkra än osäkra sidan!
Idag blir det somsagt uteritt, hoppas jag hinner ut innan mörkret!
Bella har börjar bråka igen vid uteritter, får nästan byta stall var 3:dje vecka så hon inte
börjar bråka, så tråkigt! Men nu vet jag hur jag  ska göra när hon bråkar, så vi kommer ju alltid
framåt tillslut. Aja hon kanske är gladare idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0