SHS

Inlägget publicerades: 2012-11-30 Klockan: 20:50:35
tjingeling!
min dag idag har inte alls varit någon höjdare faktiskt. Hade först morgonen i
stallet och fixade även bella + en till häst då så det var avklarat. Sen hem och då
somnade jag och vaknade halv 12 och skulle ta bussen som går 10 över 12 -.-
Men han platta håret, äta frukost, och fixa iordning mig och hade ändå tid
över. haha!!

Sen på tåget började jag blöda näsblod, fyfan!! Har blödit hela dagen men aldrig
så mycket att det ''runnnit'' ut... ;)
Sen på grädde på mosen så började min förbaskade jävla värk i magen också.
Struntade i den tyvärr ett tag vilket jag fick ångra. Kunde inte gå mer på mässan
och var tvungen att dra mig hemmåt. Fyyyyyfan säger jag bara!!! Jävla mage
som ska förstöra allt :(( Han iallafall plocka på mig två schabrak som jag fick för
400 kr för båda + stallkalendern. Får se om jag tar en tripp till globen igen
imorron elr på söndag för att kolla mer. Och då ska jag bannemej matstrejka
så jag inte får ont i magen!!!!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0