Planering för veckan

Inlägget publicerades: 2012-11-12 Klockan: 22:02:11
Tjingelingan!
Nu ska jag försöka börja uppdatera igen, har varit sjuk hela förra veckan
så har inte ridit nått alls! men nu ska vi sätta igång igen!

Bellis stod somsagt fram till i Fredags och då red jag en lugn barbackaritt
ute med lite trav. Och sen Lördagen så fick jag fnatt (?!??!?!?) och red o
klättrade när bella hade stått i en vecka (HUR FAN TÄNKTE JAG DÄR?!?!)
Och tyvärr så blev det lite för mycket galopp/för mycket för henne så igår kväll när
jag skulle rida så var hon varm i ena bak, typiskt! Så hon fick vila igår och satte på
lindor över natten. Imorse var det svårt att känna då alla ben var varma när dom lindades
men kände inte att den var extra varm elr så. Idag på kvällen var alla lika ''varma'' så tog
en barbacka tur och sen lindande jag henne igen så hon får lindor på inatt igen.
Så nu blir det sätta igång LÅNGSAMT. Och jag ska tävla på söndag..Obestämd

Aja i ''värsta fall'' så avanmäler jag mig. För hellre 1 tävling än typ 100 tävlingar
om hon blir skadad allvarligt. Men tror nog vi hinner sätta igång till dess!

Veckans planering:

Måndag: lugn uteritt
Tisdag: Uteritt ca 40 min lite trav
Onsdag: Uteritt ca 50 med trav
Torsag: Lugn dressyr utan galopp
Fredag: uteritt mycket skritt ,tra+gal
Lördag: Dressyr
Söndag Tävling

Gaah skulle vilja ha en dag till på mig känns ganska tajt Rynkar på näsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0