massor att göra!

Inlägget publicerades: 2012-11-17 Klockan: 19:14:00
Hemkommen från stallet nu ska äta lite sushi sen ska jag dit igen.
Han inte göra klart allting när jag var där innan. Men på 3 timmar han
jag ändå rida, mocka fixa hö , vatten , mat , städa ur transporten
och putsa träns + grimma. Nu har jag bara typ allting kvar att göra!
Ska tvätta Bellas svans, fläta svans , knoppa , packa , fixa hovskägget,
borsta bella , putsa sadel + stövlar. Ja jag har typ allting kvar!

Knoppar idag eftersom hon är så himla otålig när vi ska iväg,
hon känner det ju på sig och vägrar stå still! Så gör det idag istället
och gör om ev. knoppar som pajat imorgon.
Tur nog så får Bella gå ut i en hyffsat lerfri hage imorgon, så hon inte
blir HELT förstörd av all lera!! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0