<3

Inlägget publicerades: 2012-11-18 Klockan: 23:33:47
Äntligen i säng efter en sjukt lång men rolig dag, är helt slut i kroppen
nu och i huvudet!!!

Började med att gå upp vid halv 9 -tiden, var sjukt trött och gick o la mig
sent igår så tog en liten sovmorgon!

Tog in Bella runt 10 och knoppade henne och knopparna blev förvånandsvärt
ganska fina! Sen in med bella i transporten och köra iväg. Hon var himla otålig
i transporten och hade ingen som helst lust med att stå still.
När vi väl kom fram så glömde vi tränsa henne i transporten så in med hästen
igen eftersom vi troligvis skulle ha en lös häst annars!
Vid sadling stod hon faktiskt ganska still! gick iväg en gång men sen stod hon
som ett ljus!! Hade inget ländtäcke med eftersom jag inte har nga bra (antingen ett
reflex eller ett ländtäcke som är blått med en häst i kanten, inte så lockande..)
Så vi satte på henne transporttäcket och hon blev hur snygg som helst!!!
Dock blev hon lite överraskad när jag satt upp på henne och hela täcket rörde
sig. Haha sötnöten!

Allt gick sen som en dans fram tills galoppen. Eller ja det gick väll också som en
dans fast på två ben. Hennes bakben var mer i luften än på marken. Snark,
blev riktigt besviken när hon aldrig slutade bocka. :(
Men för att se det från den ljusa sidan så tog hon rätt galopp i båda fattningarna
från början! Haha, resten av pogrammet gick okej, alla missar vi gjorde var mitt ''fel''
då hon ställde upp till 1000 och gick precis där jag red henne. I halten mellan galoppen
så gjorde vi dock en halv piruett, men ändå nöjd med plutten idag.

Hon skötte sig ju nämligen jätte bra från marken idag! :D

Nu är tävlingssäsongen i princip över för oss så nu blir det träning, träning och
ännu mer träning så vi är redo till en ny säsong av MASSOR av tävlingar och
massor av procent!  :)




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0