Visste ni att..

Inlägget publicerades: 2012-03-02 Klockan: 23:08:39
.. jag går på grönt kort kurs?
har ändå haft häst i 5 år och inte gått den förren nu.
Men har gått Kursen en gång när jag var 11 år. Min syster tvingade med mig när hon
och min andra syster gick den. Sen senare år var jag så liten att jag inte ville gå själv,
och efter det har det bara runnit i sanden. Men nu tog jag tag i det. Bättre att redan
ha den fronten avklarad så inte det är ett hinder senare. Tror jag har omkring 3 kurser till,
och sedan prov. Är faktiskt riktigt lärorikt men kursen, man lär sig inte bara om tävling utan massor
av andra bra saker att veta om.
Sen så har jag bara ett ganska stort problem och det är att man behöver ridintyg, och jag rider inte
för någon a/b/c tränare eller ridit någon tävling där en domare kollat på. Så vi försöker ordna det,
och troligvis så får jag rida på en av ridskolans hästar där kursen hålls, och sedan får en utbildad domare
kolla på och skriva under ridintyget. hur drygt är inte det? Hoppas jag inte bara får någon av ridskolans hästar.
Just nu tycker jag att alla hästar är stora som är högre än 150 cm. Och jag som tyckte att 160 i mkh var litet förut.. Tyst
Stallet shettis passar mig utmärkt!Flört



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0