lerboll

Inlägget publicerades: 2012-03-23 Klockan: 17:53:03
Idag provade jag pilates bollen med Bella. Intresserad? - inte det minsta!
Fick inga bilder på henne heller, eftersom hon stod och åt konstant!

Idah blev det hursomhelst en uteritt med lerbollen. Mamma gick med vår hund och jag
red på Bella. Dock så var jag ganska självmordsbenägen då Bella är totalt värdelös på att lyssna
mig. Fick inte stop på henne någon gång i princip. Och när hon väl började lyssna så skulle hon inte
gå framåt. Envisare ponny får man leta efter! Men en säkrare ponny får man också leta efter.
Då menar jag såklart att hon inte är rädd för någonting! Eller det är klart hon är rädd för vissa saker.
men då går hon bara några meter (typ 50 meter) åt sidan och sen inser hon att det fanns gräs
bredvid den farliga saken och då ska hon full rulle framåt och äta gräset och total struntar i saken hon
var rädd för. Hände häromdagen att jag var ute och gick och sen så skyggade hon undan för en parkbänk,
gick framåt så hon skulle lukta på den, och då drar hon ner huvudet under parkbänken äter gräs och sen
slår hon i parkbänken när hon tog upp huvudet. Jaha så rädd för den var hon.. Flört


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0