Fullspäckad dag!

Inlägget publicerades: 2012-03-10 Klockan: 11:19:35
Gick upp ovanligt tidigt idag (klockan 10) jag känner att den här dagen kommer bli en
bra dag som jag verkligen behöver.
Ska ut med hunden nu och sen så drar jag till stallet, och ska rida Bella. Ska bli sjukt
kul då jag hade hjälp med henne igår av min systers kompis som är sjukt duktig, så red lite
igår och hon kändes verkligen som ponnyn som jag provred. Vilket verkligen ger mig hopp
om att det finns en normal ponny i henne.. ;)
Sen så bli det att byta lite hagar mellan hästarna och ska även mocka ur hagen bella stått i,
dagens träning alltså.. Ska även ta med mig kameran så jag kan knäppa några nya fräscha bilder
på Bella eftersom jag har typ 3 bilder på henne?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0