Diss

Inlägget publicerades: 2012-03-14 Klockan: 21:19:28


Bad pappa hämta upp ett täcke på Hööks idag som jag verkligen behöver. Var detta tycker verkligen färgen
var riktigt frän. Men när jag ska prova den på Bella så hänger täcket ner till knäna! Täcket gick
lixsom runt så det blev ett ''magtäcke''. I längden så passade den fint, fattar verkligen inte det.
Har dom gjort täcket 10cm kortare men glömt att korta den på höjden också? Diss för det täcket, nu blir
det att beställa ett riktigt regntäcke, och inte från Hööks, bara skit!


Kommentarer
Postat av: Helena

Som du ser på bilden så går det ju ganska långt in under magen. Har det täcket fast i marin-blått och är helnöjd! Jag gillar att det är stort, passar då bra på både min breda och min smala häst då det är rymligt att röra sig i. Superbra täcke till bra pris!

2012-03-15 @ 14:11:51
Postat av: josefine

synd att det inte passade

2012-03-16 @ 14:50:59
URL: http://blobban.blogspot.com
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-03-19 @ 20:28:17
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej. Skulle vilja komma i kontakt med dig, har du någon mail?

2012-03-23 @ 00:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0