FINALLY

Inlägget publicerades: 2012-06-04 Klockan: 19:50:14
Idag lyckades jag ta mig tid att knäppa lite bilder att liva upp bloggen med. Alla är tagna med mobilen
så ja kvalitén är ju inte den bästa!

Hursomhelst så har Bella varit en pain in the ass dom senaste dagarna. Men igår var hon sitt vanliga ja.
mjuk i munnen och sökte sig neråt vid dressyren. Paddlade inte iväg, eller stängde av . Hon var riktigt rolig
att rida!

Idag så gick jag en ledarskapspromenad (vilket jag även gjorde igår) och det går framåt.
Hon muppade bara till vid ett tillfälle (framsteg!!) men annars gick hon på i det tempot jag ville.
Väl tillbaka till stallet blev det uppsittningsdags, vi har lite olika åsikter om uppsittningen igen.
men idag tog bara 1-2 minuter att sitta upp. Skrittade runt lite på ridbanan och tränade på halter, och
halvhalter. Hon den rackaren går ju bara iväg när jag ger efter på tygeln! 
Efter det red vi ut, och hon skötte sig grymt bra, förutom att vi galoppera i sidled från stallet. hmm.. 
Men hon var riktigt taggad idag men var ändå uppmärksam , det gillas! 
På hemvägen blev det lite galopp och det var vattenpölar på vägen som hon inte kunde gå i så ja,
hon hade sitt egna lilla vis att rida förbi dom. Hon kunde nämligen inte gå på samma sida hela
vägen förbi vattenpölarna utan var tvungen att byta sida vid varje vattenpöl. Och ja.. det blev väldigt
vingligt!  knäpp ponny Obestämd



I förrgår när det spöregnade hade Bella en väldigt ovanlig ide.. Hon grävde sig nämligen en grop
som hon sen la sig i... haha japp, knäpp ponny somsagt! Skrattande


Kommentarer
Postat av: Sanna

Fin hon är :))

2012-06-04 @ 20:28:31
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/
Postat av: Daniela

Vad söööt :)

Har hon/han så där lockig man eller har den vart knoppad?

2012-06-07 @ 17:43:23
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0