-

Inlägget publicerades: 2012-06-06 Klockan: 13:34:24
Tjingeling på en härlig röd dag mitt i veckan. varför är det ens röd dag idag förresten?

Idag var tanken att jag skulle plugga , men eftersom bussarna inte går som dom ska
så kunde inte min ''lärare'' komma hit.. (haha japp, jag har en privat lärare! ;))
Så blev att sova ut idag! Nu har jag fixat iordning mig och ska snart iväg och äta
med the family. Efter det så måste jag rida (även om det blir klockan 12 i natt) eftersom
Bella inte gick igår och hon har blivit ALLDELES för tjock. Snart kommer hon vara en tunna
på fyra ben.. Kan någon påminna mig varför jag ens har ponny? Dom blir ju försjutton bara
FETA!

ja det var dagens nödvändiga inlägg. Har bara så mycket.. energi..? så måste göra nånting!! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0