Wiie!!!

Inlägget publicerades: 2012-07-24 Klockan: 15:38:04
Jag kan andas ut! designen är fixad! Mailade blogg.se och frågade vad som
var felet då felet inte låg i kodmallen/stilmallen och fick snabbt svar och dom sa att
det har hamnat en skräpkod i någon av mina inlägg. Hittaden den ganska snabbt och
undrar hur fasena den hamnat där? Jaja skitsamma, bloggen ser normal ut igen!
Nu måste jag bara börja om och koda och göra om hela desigen men vad gör det..
JAG KAN JU BLOGGA IGEN!!!!! Skrattande

Kommentarer
Postat av: Micha Inerud<3

Hej och tack för tipset!
Jag har hört talas om lusern förut och tänkte prova det denna vinter som var. Dock bytte vi stall då också och hamnade på ett ställe med fri tillgång i hagen, så det behövdes inte efter det. Men tack för påminnelsen! Ska ha det i baktanken om jag tycker att jag har svårt att hålla hullet på henne! :)

2012-07-24 @ 19:43:47
URL: http://mshastarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0