Sweet

Inlägget publicerades: 2012-07-29 Klockan: 23:05:14
Igår vaktade jag min systerdotter typ hela dagn. Var så himla fint väder igår
så satte upp min ''minipool'' kärlek till den! Är kanske 150 cm lång och ca 50 cm hög.
Perfekt att ligga i varma dagar. Vendela uppskattade den också väldigt mycket då hon
kunde flyta runt i den. Tyvärr märkte jag idag att både mitten och översta ringen läcker :(
Köpte den på ullared för 120 kr. Ångrar att jag inte köpte fler!! Den har legat ute hela vintern
I ett hörn så var ganska självfallet att den var paj. Men ska försöka hitta hålen och laga det med
silvertejp!
Idag så red jag Bellis på kvällen då det verkligen inte går att rida på dagen med alla broms.
Bella är verkligen helt galen när dom biter på henne när vi rider.
Hon var väldigt loj och hängig i handen. Men blev lite bättre efter lite galopp.
Efteråt fick hon spa behandling. Borstade igenom svansen ordentligt och dränkte den i glansspray,
friserade man och hovskägget. Och ryktade hela henne. Samt satte på coldgel på en pytte svullnad
hon har på benet. Trimmade även öronen så dom blev fina!
Hon var så himla duktig idag med saxen! Fick klippa och borsta manen utan att hon brydde
sig. Jätte duktig!:)
 
Imorgon så ska måste jag städa skåpet . Mamma fixade iodring mitt förvaringskåp uppe på loften
men stabila hyllor som jag kan trycka in alla grejor i . Så nu kan jag ta upp lite saker som inte
Behövs dagligen och ändå hålla dom i ordning. I övrigt så ska jag få ett hästrum här hemma om
jag går i skolan.. SWEEEET! :) Rummet är dock inte så stort är en walk in garderob typ! Glad chey
ändå!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vadå hästrum? Ska Bella bo där eller? :S

Svar: höhö ja precis. mej hästgrejorr sk va dära
Emma Nilsson

2012-07-29 @ 23:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0