Om

Inlägget publicerades: 2012-07-26 Klockan: 13:22:13
Imorgon gäller det, imorgon får vi veta om Bella blir min på ''riktigt''.
Imorgon är det nämligen besiktning på henne. Vi kommer åka in till kliniken
eftersom vi inte hittade någon hästvetrinär som var ledig och kunde komma ut.
Så vi åker in till kliniken istället även om det blir någon tusenlapp dyrare.
Blir bara en helt vanlig besiktning (ingen röngen eller så) och vi får hoppas
på att hon är frisk!
om mindre än 1 månad så börjar jag faktiskt på berga naturbruksgymnasium.
Det roliga är att jag vill inte bli något inom hästvärlden men så ska jag ändå där.
Haha lite weard! Bella följer självklart med då dom verkar ha bra möjligheter att
ha privathästar där. Hon kommer hem på långhelger och på lov! :)

I ridningen så går det framåt faktiskt förut när vi står still, för ja då står vi ju stilla.. Skämt åsido! ;)
Nu känner jag att jag bara skriver helt ovettiga saker (har redan skrivit en hel bok men raderade
den då jag inte kom på en titel... höhö.. edit : inte ens jag fattade det där skämtet?)
Eftersom sladden mellan min mobil och datorn is borta så får ni lite bilder från finland!
 


 
 
På bilden så håller jag i en ödla.. Eller som Vendela (barnet på bilderna) trodde det var ''en krokodil!''
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0