Finally

Inlägget publicerades: 2012-07-29 Klockan: 22:37:47
Yey hittade kabeln mellan mobilen och datorn å nu blir det äntligen lite
bilder random bilder!
Innan jag åkte till Ullared så tog jag och Bella en uteritt på ca 3 timmar. Hon var jvligt envis
och vägrade gå på vissa ställen så fick sitta av ganska ofta och få fram henne. Annars gick
Det jätte bra förutom att vi höll på att avlida av värmen och alla bromsar!! Vi red ca 2.5 km på
asfalt/ på gräset bredvid asfalten så vi kunde ju inte trava iväg så vi blev av med dom, snark!!
 


Nere på Ullared så hittade jag bl.a sjöhagens benlindor.. Lite överraskande att hitta dom här..
Sen hittade jag även Catagos damsker som kostar runtomkring 800 kr i vanliga butiker
men här låg dom på 450 kr. BILLLIGT! Köpte dock ingenting av dem.


Här har vi örsta dagens kundvagn som är ca värd 3000 kr.

 
I övrigt : FY FAN VaD BLOGG.SE ÄR SEGT!!Skrikandes
 

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag är så sugen på att åka dit snart och kika på hästsortimentet!

2012-08-04 @ 18:36:06
URL: http://aylen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0