Var't o shoppat!

Inlägget publicerades: 2012-02-04 Klockan: 19:33:04
Imorse fick jag klartecken att hästen som jag prored i Torsdags ska bli min!
Eller ja min foderhäst..
Hon heter Bella, förvånatsvärt så är det ett sto. Hahah har aldrig riktigt förstått mig på
sånna.. Hursom Bella heter hon. Är en new forest ponny på 5 år. Har stammen, steget finns där
med en hel del träning. Hon är forfarande en bebis så hon är lite osäker på saker och ting, men det
ska nog bli bra. Så idag var jag tvungen att åka till Hööks och handla.. Blev bara en grimma och
ett fleecetäcke. Jag vet ju nämligen inte riktigt vad som saknas som utrustning ännu.
Får med en dressyrsadel, köper till hennes hoppsadel som ägaren tänkt sälja men sade att jag
ville köpa den då den passar på Bella så slipper jag leta en sådan det första jag gör.. Sadlarna är
dock inte svarta...Det är ju typ en oskriven regel inom dressyr. Utrutsning ska vara svart, haha hur
ska det gå till? :D



Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att du ska fortsätta blogga!

Hoppas att du kommer uppdatera ofta om Bella, tyckte verkligen om din blogg förut när du hade Amadeus! :)

2012-02-04 @ 22:13:30
URL: http://malinaahlin.blogg.se/
Postat av: Systeryster

SPELA ROLL, din färgnörd!

2012-02-05 @ 00:51:37
Postat av: Fanny, Julia och Filippa

Åh jag köppte också den grimman häromdagen! Kunde verkligen inte låta bli, den dras till en haha.

Håller med att läder utrustningen ska vara svart i dressyr, dock tycker jag det är snyggare med brunt i hoppning :)

2012-02-05 @ 20:16:31
URL: http://jffs.blogg.se/
Postat av: SHUNi- hästblogg

Ställ gärna en eller fler frågor i min frågestund, skulle bli skitglad ! //Shuni.blogg.se

2012-02-06 @ 15:03:21
URL: http://shuni.blogg.se/
Postat av: Maria

Öhhh vilken planet är du född på. Alla har svarta sadlar i dressyren? Kolla på Don Charly vad han har för färg på utrustningen.

2012-02-16 @ 18:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0