Tror det är dags..

Inlägget publicerades: 2012-02-02 Klockan: 21:35:00
Att börja uppdatera igen, Jag har dock inte saknat bloggandet faktiskt..hehe..
En sak har jag iallafall kommit på och jag kommer endast skriva när jag verkligen har
något på hjärtat. Inga svammel inlägg, inga onödiga inlägg ''bara'' för att uppdatera.
Och sista saken jag ska inte be om ursäkt om jag inte har bloggat på ett tag, bloggen är
ju faktiskt min.. ;)

Jag har även uppdaterat designen, blev ganska bra men det är inte klart ännu. har lite småfix som ska
ordnas. Ser ni även länkarna högst upp? Dom är klickbara, så klicka in och läs om infon om mig/Amadeus/m.m
Infon av mig har jag ännu inte hunnit skriva så just nu länkas man till Amadeus sida, men den ska komma
upp så snart som möjligt! 

Hittar ni något som är fel/ har anmärkningar så får ni gärna säga till så justerar jag det så fort som möjligt.Skrattande
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0