Svar på frågor!

Inlägget publicerades: 2012-02-08 Klockan: 19:30:24
Fått två frågor som antagligen kommer dyka upp nga gånger så svarar på dom här i ett inlägg! :)



Bella är min foderponny som vi har skrivit kontrakt på i 6 månader. Ev. förläninging/köp kan ske
men det tar vi då isånnfall. Hon är född 2007 och är en New Forest. Riktigt mer vet jag inte
om henne tyvärr!

Här är hon på 4års testet (?), och kom 4:a med 38p.
Bella är somsagt bara 5 år och har inte hunnit med så mycket. Och under denna tid jag har henne kommer
vi nog inte heller hinna med så mycket med tanke på att hon är såpass ung och har inte gått ordentligt på
ett tag. Men vi får se hur långt vi kommer, och hur vi trivs tillsammans! idag vart hon vaccinerad mot botulism
samt tandkollning så det blir vila 3 dagar framåt också. :)



Amadeus sålde jag för att jag kände att jag inte orkade med honom längre. I slutet kunde jag inte
ens sitta upp på honom och det var inget för att han hade ont eller så utan det var den han är.
Sen att jag även kände att jag vill ha en bättre häst. Amadeus är duktig, han lär sig snabbt men han
kommer aldrig bli något, iallafall inte räcka för mig. Men det var inte priot 1 varför jag sålde honom.
utan det var somsagt att han är en problemhäst, och jag klarade inte längre av honom. Sen så dök
det även upp en jätte chans att skicka honom till Stall phoenix, hade inte det dykt upp vet jag inte
vad han skulle vara idag. Men en sak visste jag iallafall då, han skulle antingen varit med mig eller
sprungit på dom eviga gröna ängarna idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0