Ny häst= nytt foder

Inlägget publicerades: 2012-02-07 Klockan: 19:30:20
Jag har verklgien ett jätte problem! Jag har ju kvar foder sen Amadeus, både lusern,b-vitamin, e-vitamin,
mineraler, nässlor och magnesium.
Vad gör man med allt? Bella äter just nu Krafft groov 125 som ägaren vill att hon ska äta. Och med tanke på att groov 125 innehåller delvis havre,protein och mineraler så behövs ju inte det jag har. Känns värdelöst att hälla ut all mat..Rynkar på näsan
Hur gör man egentligen, kan man sälja skiten för en billig slant? ;) Jag menar det kommer ju bli dåligt. Samt
att det tar SJUKT MYCKET PLATS. Tack gode gud att stallet endast är halvfullt. Har okuperat halva foderkammaren samt att jag har flera tunnor med foder uppe på vinden också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0