Godmorgon!

Inlägget publicerades: 2012-02-10 Klockan: 08:44:18
Puh, snacka om att jag verkligen är trött! Igår jobbade jag, dock bara i tre timmar fick
skitont i magen sen, så var tvungen att sitta i 2 timmar tills det gått över -.-.

Idag ska jag iväg och jobba igen. Och denna gång ska jag INTE få magont.
Det handlar ju faktiskt om 5 timmar som jag måste jobba på hela tiden för att få
ihop pengar!

Igår gick jag en promenad med Bella eftersom hon vart vaccinerad i förrgår. Hon är
lite fundersam över alla konstiga saker som finns överallt, stallet är ju faktiskt nästintill mitt i tätorten.
Det är ju flera gångvägar runt hagarna och stallet som det går människor på konstant.
Men hon verkar inte bry sig mer än att spana in dom. Ska försöka gå mer bland husen idag samt vid
bilvägarna för att få in vanan i henne :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0