är utomlands!

Inlägget publicerades: 2012-02-23 Klockan: 14:16:52
Mina inlagg verkar ha forsvunnit som jag skrev innan jag akte.. Typsikt mig och min blogg alltsa..
Just nu ar jag som sagt pa grancanaria. Har haft internet pa mobilen fram tills idag da den gick ut. Men
internet var for segt for att skriva med sa det blir spanska bokstaver. Men det duger!
Jag kommer hem imorgon kvall och pa lordag sa ska jag uppdatera vad som hant under dem senaste veckorna!

En sak kan jag iallafall beratta och det ar att jag har akt pa en avflygning in i staketet..
Den forsta avflygningen pa 3 ar. Det var ganska ovanligt! hehe..

bjussar med en bild pa busponnyn. :)





Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Såg fin trixie kaninbur på en sida. Det är inte så att du fortfarande har kvar den? :D Mvh Frida

2012-02-25 @ 09:22:30
URL: http://equest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0