Ups!

Inlägget publicerades: 2012-08-06 Klockan: 22:41:30
Märkte att jag har himla mycket ''stavfel'' när jag läste igenom några inlägg på min blogg.
Jag kan självklart stava till alla dom orden men eftersom blogg.se är så himla seg så
kommer texten upp så himla segt så hinner skriva en hel mening innan den hunnit ladda
upp första ordet. Jätte irriterande! Men ska från och med nu läsa igenom alla inlägg innan
jag publicerar dom för att kunna rätta till alla ord som blivit fel! Är sjukt störande att läsa en
blogg med massor av stavfel så AJABAJA! ;)

I övrigt så är min stora dator fixad(!!!!). Den hade inget virus så vettetusan varför den var så seg.
Den är inte seg längre tur nog! Så har gjort lite småfix på bloggen. Har massor av kodning kvar
men nu ser den inte ut som ''hej kom och hjälp mig'' längre:

Kom också precis hem från stallet i det här fina svenska sommarvädret.
Fy vad det öste ner och jag cyklade med hunden.. Gissa tre gången om man blev blöt!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0