Ont

Inlägget publicerades: 2012-08-10 Klockan: 16:55:37
Idag började inte dagen på topp.
Jag somnade inte förrens vid halv 4 inatt och då släckte jag lampan vid
halv 12 och la huvudet på kudden. Så sov knappt någonting inatt. Och jag blir
verkligen skitgrinig om inte jag får sova ordentligt.. haha!
Sen så hade jag verkligen PAIN IN THE ASS ont i magen på morgonen. gjorde
mig helt klar till jobbet och skulle precis gå ut för dörren när jag knappt kan gå
och tårarna i princip forsar. gick o la mig igen och gick upp 2 timmar senare (fördelen
med att jobba på mammas jobb.. ;) ) och åkte då in. Hade tänkt att ta en runda förbi hööks
men eftersom jag inte var klar förrens vid halv 4 så blev det inget med det. Men åker imorgon istället
och får skjuss av pappa. har ett present kort på hööks som måste nyttjas innan jag tappar bort det!

Snart ska jag iväg o äta middag med familjen, efter det blir det stallet och blir ingen ridning för B idag
utan tänkte sadelträna henne ute på paddocken. Måste få bukt på hennes sadelproblem (tvång) , typ NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0