Ny dator!

Inlägget publicerades: 2012-08-03 Klockan: 20:22:06
Fått min ''skoldator'' nu. Sweeet! min andra dator är inte fixad ännu (stationära)
den ska få en dos av ett antivirus pogrammet först sen får jag hoppas att den funkar som vanligt..

Igår köpte vi även Bella (ohja vi shoppar loss för tillfället..;)) och vi fick en hyffsat bra
ridpass på kvällen. Hon var väldigt oböjbar och slappnade inte av från början.
Men red ett bra tag och efter ca 40 min släppte hon TOTALT!! Fan vad fin hon blev.
blev även lite galopp och vi fick rytm i det hela. :)

Imorgon åker vi även och köper ett sadelskåp av märket winnie till skolan som jag Lätt
kan packa in alla grejor i när jag tar hem henne över långhelgerna!

Nu ska jag till stallet hade tänkt att göra lite galopparbete på dem klippta ängarna
men jag orkar verkligen inte det så det får bli imorgon. Idag ska jag istället försöka
att tömköra henne och pröva ett tredelat bett. (amadeus gamla som förvånansvärt var
lika långt som hennes nuvarande?!?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0