gulleplutt!

Inlägget publicerades: 2012-08-13 Klockan: 20:33:55
Idag tänkte jag ge mig på att försöka (bara för skojs skull) knoppa bellas man, och det slutade
såhär:



Fint va? gick verkligen inte att knoppa, hon hae så himla tjock man så flätorna blev jätte tjocka och fula.
Då gav jag upp och gjorde rättuppstående toffsar , MYCKET finare! ;)





Red på banan med bella idag, blev ingen ritt till håbo ridklubb eftersom det inte var förrens nästa vecka
det var träning. Så red på banan idag, hon var ofokuserad från början. Jätte jobbig! Men efter ca 20 min
släppte hon och blev mycket trevligare. Gjorde lite  galopparbete också och hon tog galoppskänkeln på
en gång! Jätte duktig inget spring alls utan verkligen väntade in den som igår på uteritten. Roligt med framsteg! :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle Inerud

Sv: Haha! Man skulle kunna tro det, men ingen har sår så inge blåspray finns ens på dom. Hon älskar klöver så färgen har antagligen kommit från de lila blommorna från klövern ;) Som när det är fullt av maskrosor och hästarna blir helt gula runt mulen. Haha :)

Fin blogg föresten!

2012-08-13 @ 22:30:16
URL: http://mshastarna.blogg.se
Postat av: Anonym

http://www.henrikssonsridsport.se/page54.html

2012-09-12 @ 13:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0