Framme

Inlägget publicerades: 2012-08-26 Klockan: 22:16:15
Sitter nu på rummet och kollar på film och chillar är så himla trött att jag knappt vet
vad jag heter!
Hade sjukt mycket packning med mig till Bella. Jämnförde jag med dom andra så blev jag
lite mörkrädd och när jag packade så snålade jag med ALLT. Skåpet hemma är forfarande
Halvfullt! Övrigt verkar bella trivas bra. Hon försöker muppa mot grannhästen men blir h*n sur
på henne så flyger hon åt andra hållet..haha..  Inte så kaxig alltså.

Och vid lastnignen av grejor så märkte vi att baklämmen på transporten har gett efter (såklart)
så nu hänger den halft nere. Det är verkligen sjukt typiskt,, blää.
 
 

Kommentarer
Postat av: Syster

Ring mig imorrn kväll så jag får höra hur det går för Bellis!

2012-08-26 @ 23:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0