första dagen

Inlägget publicerades: 2012-08-28 Klockan: 00:16:58
Första dagen med Bella på skolan idag då, har dock legat med
enorm magvärk hela dagen som ännu inte gått bort. Pallrade iallafall iväg
mig på en promenad med Bella runt skolan. Hon skötte sig bra och gick på!
Dock så ville hon nog sitta i famnen på mig när hon kände grislukten, hon var
så nervös! sötis! Prövade även hennes regntäcke idag igen för att se att den verkligen
passade och det gjorde den, puh! tyvärr så strålade solen in genom boxfönstret så fick ingen
bra bild (såg jag nu). Så bjuder på den enda som man kan se ngt på. Dock är det svansflärpen,
men tycker trycket är så himla fint. Är ett sånt på bringan där man knäpper framknäppena också.
Älskar täcket! :D

 

Kommentarer
Postat av: Syster

Men vad hände med nya täcket? Kom förresten på att jag inte fört över pengar till dig för det än. Fixar det ikväll om jag kommer ihåg. Påminn mig gärna ;)

2012-08-28 @ 08:48:29
Postat av: Cornelia

Fin blogg! :)

Svar: Tack :)
Emma Nilsson

2012-08-28 @ 11:58:32
URL: http://corneliahagstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0