dagen!

Inlägget publicerades: 2012-08-29 Klockan: 11:07:06
Igår skrev jag ett ganska långt inlägg men när jag skulle trycka på publicera så slutade
internet fungera! Och inlägget hade heller inte blivit sparat i utkast som den brukar, då blir
man ju riktigt GLAD!
kan ju skriva lite sammanfattning iallafall om inlägget.

Igår gick jag iallafall en promis med Bella. Gick längst travbanans raksträcka, man blev
ju lite sugen att sitta upp och rejsa lite faktiskt! Hursom så skötte hon sig jätte bra, gick på
framåt och så. Sen när vi var på hemväg så mötte vi på grisarna. Och bella var såå rädd,
men hon vågade ta sig förbi dom och när vi väl hade gått förbi nästan alla så skulle hon in till dom?!
Hon är så nyfiken på allt och vi fick dra till henne för att hon inte skulle klamsa in till dom.
Herregud höll på att skratta ihjäl mig!

Hursom så när vi kom tillbaka så skulle alla hästar gå in och klockan var ca halv 5.
Och bella som står behöver ju inte riktigt stå i box i 15 timmar så jag tog ut henne igen
och då var hon helt själv förutom att det skolans hästar stod ca 50-70 meter bort. Men
hon var glad ändå! då fick hon gå ute till ca halv 8 och det var hon nog ganska nöjd över!


Bella helt själv i hagen





Kommentarer
Postat av: Syster

Sötis Bellis! Vad mörk hon ser ut!

2012-08-29 @ 23:17:40
Postat av: Syster

Men herregud! Uppdatera nångång!

Om du ska vara så där långt borta måste jag ju nån uppdatering om Bella :P

2012-08-31 @ 00:14:33
Postat av: Bea

Tok Bella;) det blev en himla dragkamp där;)

2012-09-02 @ 21:15:32
URL: http://ebstli.blogg.se
Postat av: Yasmine

Åååh! Söt ponny :*

2012-09-15 @ 19:46:43
URL: http://yassei.blogg.se
Postat av: Mikxki

Fina bilder :)

2012-09-16 @ 14:34:39
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0