3 dagar kvar..

Inlägget publicerades: 2012-08-12 Klockan: 19:39:57
Om tre dagar är det dags att börja skolan. Det är inflyttning på onsdag
och skolan börjar på torsdag. Jag är faktiskt inte alls nervös det enda jag har
ångest över är HUR SKA JAG KLARA MIG UTAN BELLA i 1 ½ vecka?!?!?!
Saknar henne bara jag tänker på det. Haha, segt.

Jaja första tiden går väl fort.. :) Samt att man åker hem på fredagen så då är det ju
egentligen bara torsdag och mån,tis,ons och tor som jag måste leva utan henne!

Idag så hade jag inga planer över ridningen började med att skritta fram ute och då
beslöt jag mig även för att rida ut eftersom hon inte var vägrig. Uteritten gick verkligen
GALANT! Hon vägrade inte gå en enda gång! ++++ på det. Sen när vi travade så väntade
hon verkligen efter galoppskänkeln. Och då störtade hon på när hon fick den!
Saktade av i mitten och gjorde ny galoppskänkel fast vänster och hon tog båda galopperna
helt rätt! Nöjd!!

Imorgon blir det en ritt till håboridklubb då jag ska göra sällskap till en i stallet. Dock så är det klockan
sex (vildsvinstiime) så har inte bestämt mig om jag ber pappa att komma o hämta mig med transporten
eller om jag rider hem själv ELLER väntar på att hon har ridit klart så att vi gör sällskap tillsammans.
Om det hade varit mitt på dagen så hade jag garanterat ridit hem själv igenom skogen men om jag
gör det så kan jag nästan garantera att jag får sällskap hem av grisarna :3


Kommentarer
Postat av: Syster

Men tänk vad roligt sen när Bella flyttar dit! Vad mycket bus ni kommer att hitta på tillsammans! :D

2012-08-13 @ 09:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0