-

Inlägget publicerades: 2012-08-24 Klockan: 11:18:51
Idag är det fredag och jag är ledig , yeey!
Har iofsig varit hemma hela veckan då jag har fått någon sorts av
virus vid örat (ros) så halva min kind har varit svullen.. sjuukt fint!

men det ska ändå bli en fullspäckad dag idag. På söndag flyttar Bella
till skolan så måste packa allting till dess. Hon har fått unghästvila som jag
så vackert brukar kalla det för . Hon har varit så jobbig den senaste veckan
så tror det är för att hon har fått in för mycket i sitt lilla huvud som hon inte
fått bearbeta riktigt. Så nu får hon vila i ca 1-2 veckor framöver. Jätte tråkigt
att vi flyttar till skolan och jag inte kan rida men hästen går ALLTID först!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sen är det väl kanske så att alla nya inflytt påverkat henne också. Jag tror det är bra om hon får vila lite, men tänk på att ha stort tålamod när du börjar rida igen, för hon kommer att vara jobbig.

Och se till att pyssla mycket med henne på skolan i nästa vecka. Massage, promenader och sånt :-)

2012-08-25 @ 00:04:31
Postat av: Lisa Brännström - Dressage By Lisa

Jättefin bild! :)

2012-09-14 @ 20:40:40
URL: http://dressagebylisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0