-

Inlägget publicerades: 2012-08-25 Klockan: 10:49:04
Nu ska jag till stallet, hovslagaren kommer klockan 12.00 och jag ska droga bella innan dess.
Efter det så ska jag passa på att duscha henne medans hon är borta så hon blir någorlunda fin
tills imorgon när jag ska åka. Sen så blir det att rida Ronja. Och sen hem och vara barnvakt hela kvällen.
Så fullt upp idag! Och jag har ännu inte packat klart allt till Bella. Stod igår och var helt virrig i huvudet
vad jag  ska ha med! Ska smörja sadeln också så länge jag väntar på att Bella ska somna.
Allt ska vara skinande rent (typ) till imorgon förutom mig själv.. ;)

Nu ska jag åka! tar med mig kameran så ni får lite bilder sen också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0