Tävlingar!

Inlägget publicerades: 2011-09-23 Klockan: 09:06:00
Såg att HRK har äntligen lagt upp tävlingar för hösten!
Dom 3 första tävlingar kan jag direkt stryka fån min lista. Men dom två sista kanske
jag kan satsa på? Blir mest då en träningstävling speciellt dressyr med inga som helst förväntingar,
utan bara kolla hur han är på bortaplan i Dressyren! Hoppningen vet jag ungefär hur han är i bortaplan.
men senast jag hopptävlade så var det 2 år sedan! Får sätta igång med hoppningen nästa vecka och se.
Skulle ju vara kul att komma ut igen, eftersom Amadeus tycker det är jätte kul! Och jag tycker det är kul
att visa upp min ''avdankade travare som borde åka till himlen''. Hehe jag tror att några blev lite arga när han
vann för två år sedan.. ;)  ♥
Vi får även se hur det går i dressyren, nu går det fakiskt framåt för oss och vi har redan somsagt börjat i höger
galopp. Och både jag och Amadeus e envisa som fan och vill att allt ska gå klockrent, annars skulle vi ju inte
Kommit sålångt som vi kommit!


http://haboridklubb.se

Kommentarer
Postat av: fanny

vad roligt!



följa varandra via bloglovin? :)

2011-09-26 @ 12:42:29
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0