Fullt upp!

Inlägget publicerades: 2011-09-06 Klockan: 17:28:05

Idag har jag tagit en tur på Amadeus som var helt stressad både på ''dit'' och hemväg. Red
med en i stallet som är likadan som Amadeus så dom stressar upp varandra. Var väldigt
onöjd med ridningen idag.
Hursomhelst vill bara lämna den ridturen bakom oss och gå vidare. Var duktig efter också
Och smörjde sadel + träns, så nu är dom fina!

Hittade förövrigt en Snok som var på väg in i Amadeus box , fatta om jag fick PANIK?!
Kommer inte våga mocka boxen, tänk om jag hittar någon i hans box? Kommer få p-a-n-i-k
då. Inte så speciellt roligt heller för den där ormJ**** var ju på väg in i hans box, iofsig var det
bara en bebis men ändå!


Nu ska jag iallfall byta om till mjukisar och åka och vakta min sovande Systerdotter i någon timma(r)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0