Fin om tassarna

Inlägget publicerades: 2011-09-09 Klockan: 14:34:17
Messade hovis igår somsagt och han svarade klockan 10 igår på kvällen, fullt normalt! ;)
Han kom iallafall idag och Amadeus fick bli fin om tassarna till helgen! :)
På söndag blir det äntligen ridlektion som inte blivit av på 1 månad minst. Ska ta upp det igen och verkligen
satsa nu. För nu har jag faktiskt pengar att kunna lägga på det!
Ska även inviga mina benlindor och mitt nya schabrak jag köpte på Stigsberg. har inte velat använda dom
ännu för dom är så snygga att jag inte vill skita ner dom. Hehe.. :P



Nu till stallet och fixa och vänta på min systerdotter på 1.5 år som jag ska passa ett tag. Ska nog lära henne att
mocka idag. Bäst att börja i tidig ålder! Skrattande hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0