Sjukling

Inlägget publicerades: 2011-10-08 Klockan: 12:19:26
Hejsvejs!
Har varit sjuk dom senaste dagarna och var även sjuk i helgen. Hade typ 1 dag som
jag orkade rida innan jag blev sjuk igen! I torsdags så jobbade jag även att jag kände att
mitt huvud dunkade i 160 och jag var helt matt, dock hade jag bara 36 grader på morgonen
= ingen feber, men det kanske är för att jag sover med vidöppet fönster hela nätterna.
När jag kom hem så hade jag tagit en alvedon på jobbet och då hade jag runt 37.
Men den ökade under hela kvällen och tillslut hade jag 39.8 och då hade jag inte tagit en alvedon.
Mamma var jätte snäll och tog Amadeus igår och mockade och sånt.

Igår vaknade jag vid 8, och ville inte sova mer eftersom varje gång jag vaknade så var jag helt dysvettig!
Fy fan, så låg och kollade på tv i några timmar. Hade även tagit alvedon och sånt så hade ingen feber
men hade ändå ''sjukhuvudvärken''. Men ändå tog jag hand om min systerdotter i någon timme och åkte
sen till stallet, orkade bara fixa allt och Amadeus fick stå igår igen.
Idag mår jag bättre! lite huvudvärk, och ont i rygg och nacke efter jag legat så länge! Ont i halsen har jag
också, men idag ska jag hitta på något med Amadeus. Han har stått till och från sen jag var och fiskade och det var två veckor sen. Tyst 

Fotade honom (vilken dag det nu var) men har inte riktigt koll på vart min kamera är! Bjussar på bilderna senare på dagen, men kan bjuda på bilder av min systers häst som jag fotade. helt oredigerade. :)




Kommentarer
Postat av: Lisa - dressyrfocus.blogg.se

Sååå snygg kuse!

2011-10-08 @ 16:04:22
URL: http://dressyrfocus.blogg.se/
Postat av: Lisa - dressyrfocus.blogg.se

SV: Oj ger du redan så mycket? Du kanske har en stor häst dock :)

2011-10-08 @ 18:18:01
URL: http://dressyrfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0